Tingimused ja Privaatsus

Ostuinfo

Ostmine/tellimine

*Valige meelepärased tooted Lilome.ee e-poest ja lisage need ostukorvi.

*Valige ülevalt “Soorita ost” ning kontrollige veelkord tooted ja kogused üle ning kui kõik sobib, vajutage “SOORITA OST".

*Jätkamiseks sisestage kliendi info jaoks oma e-maili aadress, nimi (vajadusel ka ettevõtte nimi ja ettevõtte KMKR number), Telefoninumber, Aadress ning vajutage linnuke “Nõustun tingimustega” kastikesse ja vajutage “EDASI TARNEVIISI VALIMA”.

*Valige sobiv transpordi meetod (SmartPOST pakiautomaat, Omniva pakiautomaat, DPD Pakiautomaat), täitke vajalikud lahtrid, lisage oma telefoninumber ning vajutage “EDASI MAKSMA".

* Valige maksmiseks sobiv pangalink ning vajutage “SOORITA TELLIMUS”. Seejärel suunatakse teid edasi panka, sooritage makse ning vajutage “Tagasi kaupmehe juurde”. Maksevahendajana toimib Maksekeskus AS.

Hind ja maksmine

Kaupade hinnad on eurodes, sisaldavad 0% käibemaksu ning on ilma kohaletoimetamise kuluta. Yapza OÜ jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli ettemaksuarvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.

Makseid võetakse vastu Coop, LHV, Luminor, Nordea, SEB ja Swedbank pangalingiga. Makseid vahendab Montonio Finance OÜ.

Tühistamine ning tagastamine

Kliendil on õigus peale tellitud toodete eest ettemaksu sooritamist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, teatades sellest e-postile info@lilome.ee. E-mailis palume kindlasti märkida oma arve/tellimuse number. Summa tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole 2 tööpäeva jooksul, kuid mitte kunagi hiljem kui 14 tööpäeva jooksul peale vastava e-maili edastamist.

Postikulu tagastab Yapza OÜ kliendile tagasi juhul, kui tegemist on vale või defektse tootega. Muul juhul tasub postikulu eest klient.

Vastavalt Võlaõigusseadusele võib tarbija sidevahendi abil ostetud kaubast taganeda 14 päeva jooksul. Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole www.lilome.ee kodulehelt tellimise eripära.

www.lilome.ee leheküljelt ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus alates kauba kättesaamise päevast.

Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne ja kasutamata.

Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile lisaks kauba maksumusele ka esialgne postikulu.

Kauba tagastamine toimub kliendi kulul ( max. 10 €, VÕS 194 lg 4 ) ja tagastatud kauba eest tasume viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest pakkujani.

Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine.

Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta antud tingimustele (on kasutatud), siis raha ei tagastata. Vastasel korral tagastatakse kaup Yapza OÜ kulul tarbijale.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada avaldus e-posti aadressil info@lilome.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.

Kohaletoimetamine

Pakid postitatakse kahe tööpäeva jooksul peale makse laekumist. Pakke ei postitata nädalavahetuseti ega riiklikel pühadel. Sobiva pakiautomaadi asukohta on võimalik valida sooritades ostu.

1. SmartPOST (2,82€)

Kohe kui pakk on jõudnud Sinu poolt valitud pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade (uksekood). Mine vastava pakiautomaadi juurde, sisesta uksekood ja seejärel avaneb kapiuks.

2. Omniva pakiautomaat (2,95€)

Kohe kui pakk on jõudnud Sinu poolt valitud pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade (uksekood). Mine vastava pakiautomaadi juurde, sisesta uksekood ja seejärel avaneb kapiuks.

3. DPD Pakiautomaat (2,95€)

Kohe kui pakk on jõudnud Sinu poolt valitud pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade (uksekood). Mine vastava pakiautomaadi juurde, sisesta uksekood ja seejärel avaneb kapiuks.

Tarneajale lisandub Kliendi poolt valitud tarneviisi tarneaeg. Smartpost, Omniva ja DPD toimetavad pakid Tellijani üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul.

Isikuandmete kaitse ja turvalisus

Lilome.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja isikuandmeid töödeldakse Privaatsuspoliitikas ette nähtud põhimõtteid järgides.

Pretensiooni esitamine

Lilome.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.

Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist Lilome.ee kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Lilome.ee Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.

Kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume saata pretensioon info@lilome.ee. Lisada tuleb tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Pretensioon kauba nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Lilome.ee ei vastuta:

  • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud kauba kahjustumise eest;
  • defektide eest, mis on tekkinud kauba mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
  • kauba loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Vääramatu jõud

Lilome.ee ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Lilome.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

Lilome.ee – Copyright ©2021 Kõik Õigused Kaitstud


Privaatsuspoliitika

Üldpõhimõtted

Kogume Teie isikuandmeid, kui kasutate meie kodulehel Lilome.ee olevat ostmissüsteemi ning töötleme neid viisil ja eesmärgil, mis on kirjeldatud meie privaatsuspoliitikas. Teeme enda poolt kõik, et kaitsta oma klientide privaatsust.

*See privaatsuspoliitika kirjeldab isikuandmete kogumist, töötlemist ja säilitamist käsitlevaid põhimõtteid. Isikuandmeid kogub, töötleb ja säilitab isikuandmete vastutav töötleja Yapza OÜ.

*Klient privaatsuspoliitika tähenduses on igaüks, kes ostab Lilome.ee kodulehelt kaupu või teenuseid.

*Järgime õigusaktides sätestatud andmete töötlemise põhimõtteid, muuhulgas töötleme isikuandmeid seaduslikult, õiglaselt ja turvaliselt.

Isikuandmete kogumine, töötlemine ja säilitamine

*Isikuandmeid, mida kogume, töötleme ja säilitame, on kogutud elektrooniliselt, peamiselt kodulehe ja e-posti vahendusel.

*Oma isikuandmete jagamisega annab klient meile õiguse koguda, korraldada, kasutada ja hallata privaatsuspoliitikas määratletud eesmärgil isikuandmeid, mida klient otse või kaudselt kodulehel kaupu või teenuseid ostes meile jagab.

*Klient vastutab selle eest, et tema poolt esitatud andmed oleksid täpsed, õiged ja terviklikud. Teadlikult valeandmete esitamist peetakse privaatsuspoliitika rikkumiseks. Klient on kohustatud meid viivitamatult teavitama esitatud andmete muutumisest.

*Yapza OÜ ei vastuta kliendi poolt valeandmete esitamisest põhjustatud kahju eest kliendile või kolmandatele osapooltele.

Klientide isikuandmete töötlemine ja turvalisus

*Kasutaja poolt tellimuse esitamisel sisestatud andmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks.

*Yapza OÜ võib töödelda järgnevaid kliendi isikuandmeid:
- Ees- ja perekonnanimi;
- Telefoninumber;
- E-posti aadress;
- Kohaletoimetamise aadress;
- Arvelduskonto number;
- Maksekaardi detailid;

* Lisaks eeltoodule on Yapza OÜ-l õigus koguda kliendi kohta andmeid, mis on kättesaadavad avalikes registrites.

*Yapza OÜ-l on õigus klientide isikuandmeid jagada kolmandate isikutega, kelleks on näiteks volitatud andmetöötlejad, raamatupidajad, transpordi- ja kullerettevõtted, ülekandeteenuseid pakkuvad ettevõtted.

*Yapza OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-ile.

*Kliendi isikuandmete töötlemisel ja säilitamisel rakendab Yapza OÜ organisatoorseid ja tehnilisi meetmeid, mis tagavad isikuandmete kaitse juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, muutmise, avalikustamise ja mis tahes muu ebaseadusliku töötlemise eest.

Lilome.ee e-poest sooritatud tellimuste käigus kogutud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.

Muudatused

Yapza OÜ-l on õigus privaatsuspoliitika tingimusi osaliselt või täielikult muuta, teavitades klienti muudatustest kodulehe www.lilome.ee kaudu.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@lilome.ee